Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Υπόμνημα ΟΛΜΕ προς την Υπουργό για την έναρξη των σχολείων


ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Κυρία Υπουργέ
Θα θέλαμε καταρχήν να εκφράσουμε τη ριζική μας αντίθεση στην ακολουθούμενη πολιτική που προωθείται στο πλαίσιο του Μνημονίου διότι με αυτή:
  • υπονομεύεται το μέλλον της παιδείας που είναι δικαίωμα όλων και όχι προνόμιο των λίγων
  • υποβαθμίζεται ο ρόλος των εκπαιδευτικών ως λειτουργών της παιδείας αλλά και ως εργαζομένων (οικονομικά, ασφαλιστικά, επιστημονικά).
Δηλώνουμε δε ότι θα υπερασπίσουμε με κάθε τρόπο το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά. Θα υπερασπίσουμε επίσης μαζί με όλους τους εργαζόμενους, τα εργασιακά μας δικαιώματα, τους μισθούς και τις συντάξεις μας απέναντι στη νεοφιλελεύθερη πολιτική που ασκεί η κυβέρνηση με την συνδρομή της τρόικας.
Η ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η εκτίμηση μας για τη νέα σχολική χρονιά είναι ότι οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να εργαστούν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Το δημόσιο σχολείο υφίσταται τις δραματικές συνέπειες της «πολιτικής ΔΝΤ». Η παραπέρα υποχρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι φανερή σε όλα τα επίπεδα. Οι περικοπές στα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, οι καταργήσεις σχολείων με το πρόσχημα του «Καλλικράτη» και οι συγχωνεύσεις τμημάτων, τα τμήματα με 30 μαθητές, η διατήρηση της ωρομισθίας και η καθιέρωση αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και μειωμένων αποδοχών, η γενίκευση της διάθεσης των εκπαιδευτικών σε δεύτερο, τρίτο σχολείο ή και σε τέταρτο σχολείο (χωρίς να είναι βέβαιο ότι οι διατιθέμενοι εκπαιδευτικοί θα παίρνουν τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις, λόγω των προσκομμάτων που προβάλλουν ορισμένες υπηρεσίες εντελλομένων), οι ελάχιστοι φετινοί διορισμοί σε συνδυασμό με τον σχεδόν τριπλασιασμό των συνταξιοδοτήσεων, η πίεση για υποχρεωτικές υπερωρίες και τέλος η υποχρεωτική τοποθέτηση των υπεραρίθμων σε άλλο νομό ή και σε οποιαδήποτε περιοχή της επικράτειας έχει κενά εκπαιδευτικών στη συγκεκριμένη ειδικότητα, διαμορφώνουν ένα εφιαλτικό τοπίο.

Για να δείτε όλο το έγγραφο πατείστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου