Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Υποψήφιοι για ΑΠΥΣΔΕ ΗΠΕΙΡΟΥ

Επώνυμο
Όνομα
Ειδικότητα
Σχολείο
ΚΑΛΛΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΕ 19
1ο ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ
ΣΟΦΙΑ
ΠΕ 04.01
2ο Γ/ΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΛΑΖΟΚΙΤΣΙΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕ 04.01
1ο ΓΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΛΙΟΛΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ 11
Γ/ΣΙΟ ΖΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΕΤΣΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΕ 19
1ο ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΜΠΟΖΙΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ 17.03
Γ/ΣΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΝΤΕΤΣΙΚΑΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΠΕ 09
Γ/ΣΙΟ ΑΓΝΑΝΤΑΣ ΑΡΤΑΣ
ΣΙΧΛΙΜΙΡΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΠΕ 01
ΓΕΛ ΚΟΝΙΤΣΑΣ
ΣΚΟΥΡΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ 20
1ο ΕΠΑΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΣΤΡΑΤΟΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΕ 17.01
1ο ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ

Υποψήφιοι για το ΠΥΣΔΕ





Επώνυμο
Όνομα
Ειδικότητα
Σχολείο
Ζαβιτσάνου
Ερασμία
ΠΕ 15.01
7ο Γ/ΣΙΟ ΙΩΝΝΙΝΩΝ
Ζέρβας
Ευάγγελος
ΠΕ 11
2ο ΓΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Θεοδωράκης
Βασίλειος
ΠΕ 11
Γ/ΣΙΟ ΒΡΟΣΙΝΑΣ
Καραβίδης
Νικόλαος
ΠΕ 11
Γ/ΣΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ
Καραμάνης
Γεώργιος
ΠΕ 04.01
Γ/ΣΙΟ ΜΕΤΣΟΒΟΥ
Κοντογιάννης
Νίκη
ΠΕ 02
5ο ΓΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Μάκου
Ιουλία
ΠΕ 16.01
Γ/ΣΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ
Μιχάλης
Στέφανος
ΠΕ 07
Γ/ΣΙΟ ΚΟΝΙΤΣΑΣ
Μπουκουβάλας
Μιχαήλ
ΠΕ 17.03
1ο ΕΠΑΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ντούλια
Αικατερίνη
ΠΕ 15.01
Γ/ΣΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ
Παγανιάς
Γεώργιος
ΠΕ 04.01
5ο ΓΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τσάγκα
Βασιλική
ΠΕ 07
Γ/ΣΙΟ ΒΡΟΣΙΝΑΣ
Χρήστου
Περικλής
ΠΕ 19
Γ/ΣΙΟ ΚΟΝΙΤΣΑΣ

Ανακοίνωση για τις καταλήψεις








ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(Περί καταλήψεων)

               Οι καταλήψεις των σχολείων από μειοψηφίες μαθητών, που ως εκφυλιστικό φαινόμενο της κοινωνίας μας επαναλαμβάνονται δυστυχώς κάθε χρόνο την ίδια εποχή, δεν είναι τυχαίο φαινόμενο και τις περισσότερες φορές δεν γίνονται με προφανή και δίκαια αιτήματα αλλά με αιτήματα που επινοούνται εκ των υστέρων.
      Αποτελεί όμως κοινό μυστικό ότι πίσω από τους μαθητές κρύβονται συγκεκριμένα πρόσωπα και παρατάξεις που υποκινούν τέτοιου είδους ακραία φαινόμενα αποβλέποντας σε μικροκομματικά οφέλη. Πρόκειται για τους ίδιους γνωστούς άγνωστους που δημοσίως κόπτονται δήθεν για τη Δημόσια Εκπ/ση και το Δημόσιο Σχολείο  αλλά την ίδια στιγμή με τις πράξεις τους το απαξιώνουν υποχρεώνοντας έτσι τους γονείς και τους μαθητές να κατευθυνθούν προς την Ιδιωτική Εκπ/ση.  
        Κανείς μας βέβαια δεν παραγνωρίζει την ύπαρξη προβλημάτων που αφορούν στο κτηριακό των σχολείων και στην έλλειψη επαρκών πόρων για τις λειτουργικές τους ανάγκες, πετρέλαιο κτλ. Όμως με τις καταλήψεις δεν δίνεται λύση. Ιδίως όταν κατά την διάρκειά  τους παρατηρούνται φθορές αλλά και κλοπές εξοπλισμού και υλικών.
     Αν η συγκεκριμένη στάση και συμπεριφορά των υποκινητών δεν ήταν επικίνδυνη για την κοινωνία και την Δημοκρατία μας ( με τις όποιες ατέλειές της), θα μπορούσε ίσως να εκληφθεί ως καλοπαιγμένη θεατρική παράσταση όπου οι ηθοποιοί επιχειρούν να  μας πείσουν ότι είναι κάτι άλλο από αυτό που πράγματι είναι.
            Επειδή όμως η ποιότητα της Εκπ/σης και η ορθή λειτουργία των σχολείων αποτελούν βασικό συστατικό στοιχείο της Δημοκρατίας, είναι ώρα να αναρωτηθούμε. Τι  Δημοκρατία θέλουμε; Θέλουμε μήπως μια δημοκρατία όπου οι δυναμικές μειοψηφίες θα επιβάλλουν βίαια την άποψή τους στην πλειοψηφία, θα κρατούν τα σχολεία κλειστά, θα καθιστούν απαγορευτική την ελευθερία για μάθηση, θα εμποδίζουν την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και δεν θα δίνουν την δυνατότητα για επικοινωνία μεταξύ καθηγητών και μαθητών μέσα στο σχολείο;
Κι αν πράγματι αυτό επιθυμούν οι λίγοι, τότε τι κάνουν οι πολλοί ;
Τι κάνουν οι υπεύθυνοι;
            Γιατί η Τοπική Αυτοδιοίκηση ενώ οφείλει να χρηματοδοτεί τα σχολεία κανονικά και έγκαιρα το πράττει με περικοπές και καθυστερήσεις;  
            Γιατί ενώ οφείλει να διατηρεί  τα σχολεία ανοιχτά με συνεχή φύλαξη από τους καταληψίες δεν το πράττει αποποιούμενη τις ευθύνες της, που απορρέουν από το νόμο;
            Οι γονείς από την πλευρά τους αντί απλώς να παρατηρούν, οφείλουν επιτέλους να μιλήσουν στα παιδιά τους για να τα πείσουν ότι οι καταλήψεις και τα κλειστά σχολεία δεν δίνουν λύσεις στα προβλήματα και ότι αυτά λύνονται μόνο με το διάλογο, με προτάσεις και με επικοινωνία με όλους τους παράγοντες της σχολικής κοινότητας και κυρίως με τους καθηγητές.
            Τέλος είναι ανάγκη να αναφερθούμε και σε κάποιους Δ/ντες σχολείων που προκειμένου να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους δίνουν οι ίδιοι τα κλειδιά του σχολείου στους μαθητές όταν ζητούν να κάνουν κατάληψη. Επ’ αυτού   η Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης και η Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Ηπείρου οφείλουν να πάρουν θέση.

  • ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
  • ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ  ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ   ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

                                                                                               ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΚΕ